​پروژه رویان دارو

​پروژه دفتر مرکزی شرکت رویان دارو 
این روف گاردن دنج و دوست داشتنی با گیاهان خاص و زیبا به منظور برگزاری جلسات مدیریتی و مکانی جهت استراحت مدیریت مجموعه طراحی شد.
از آنجایی که این ساختمان دارای فضاهای متعدد جهت برگزاری کنفرانس و اطاق های جلسات است که به زیبایی توسط آرشیتکت پروژه سرکار خانم مهندس میرمطلبی طراحی شده تمرکز کاربری بام سبز بر برگزاری جلسات کم جمعیت مدیریتی بود. از این رو این روف گاردن دارای یک فضای کاملا چهار فصل با ایرکاندیشن مناسب جهت استفاده در تمام فصول و یک آشپزخانه کامل جهت پذیرایی از میهمانان،باربیکیو،سرویس بهداشتی یورینال خاص و سفارشی،آبنما،میز شطرنج،شومینه و نشیمن مشرف به آن و سیستم مه پاش حرفه ایی است تا در تمام فصول و با هر شرایط جوی پذیرای میهمانان این مجموعه باشد.
طرحکاشت گیاهان به صورتی انجام شده که ضمن اینکه همواره در تمام فصول بامی بسیار سبز داریم با ورود به هر فصل با گیاهان خاص و رنگی مواجه میشویم و در هر فصل منظری متفاوت را شاهد هستیم.
در ساخت این روف گاردن از بهترین متریال های روز دنیا استفاده شده است.
لایه های برند زینکو، چوبهای هاردوود ایپه،سازه غشایی فرانسوی، سیستم آبیاری هوشمند هانترآمریکایی،پمپهای اروپایی و سایر لوازم و متریال استفاده شده در این پروژه از بهترین برند ها انتخاب شده و در کنار اجراء بی نقص و طراحی چشم نواز تبدیل به مرغوب ترین فضای ساختمان اداری دفتر رویان دارو شده است.